GästDT – Lillpiga

loggagästdt

Halloj!

För ett tag sedan fick jag en fråga om jag vill vara gästdesigner hos ScrappTorget och det är ju självklart att jag vill! Jag är hedrad och rörd att ha blivit tillfrågad, otroligt kul! För de som vet vem jag är så känns jag kanske mest igen under mitt nickname Lillpiga men i verkligheten lystrar jag även till Malin. Jag är en stolt, envis och hårdrockande norrlänning som är på tillfällig (hoppas jag) utflykt nedanför Dalälven. En vacker dag hoppas jag att vi kan flytta hem till härliga Norrland igen, närmare bestämt Ångermanland och Jämtland.

Idag bor jag och min man Mattias i vår villa, kallad Slottet, i ett samhälle strax utanför Eskilstuna. I vår familj ingår även vår fantastiska Jack Russel-tik vid namn Vittra. Till vardags jobbar jag som analytiker på Ericsson AB och på fritiden så ägnar jag mig åt familjen,  scrapbooking, inredning, kläder, smink, smycken, shopping, skor, hårdrockskonserter, skogen och våra vänner. Allt som gör livet värt att leva, vi har bara ett, ta vara på det!

Jag har skapat lite olika alster som jag kommer dela med mig av, jag hoppas ni hittar lite inspiration i dem. Håll ögonen öppna under dagen, det kommer fler inlägg från mig. Först ut är en layout på mig själv, försökte spegla allt i min scrapstil med denna. En del rosa, massor av vitt, overload med blommor, bling, ruggat, spets och glitter. Det känns som att jag lyckats presentera min still rätt så rättvist med denna layout. 

Kika in i min blogg om ni vill se andra alster skapade utav mig. Tack för titten och TACK till teamet på ScrappTorget!

DSC04896 DSC04899 DSC04900 DSC04901 DSC04902 DSC04903 DSC04904 DSC04905

5 kommentarer

Filed under Gäst-DT, Layouter

5 responses to “GästDT – Lillpiga

  1. Väldigt snygg Lo med alla detaljer och den helläckra ramen runt fotot med allt klipp. Kanon!
    xxMarie

  2. pillan1970

    WOW vilken otroligt snygg LO!! Gillar massor❤
    /Pillan

  3. Åh vilken snygg LO gillar alla fina detaljer, allt från spetsen till cameon.

  4. Vansinnigt vacker LO och motivet likaså!! Underbart med alla detaljer som du får till på ett sätt som bara DU kan!😀

  5. Tack så mycket för era fina kommentarer!😀

Kommentera

