Feeling Blue

mixed media

Idag tänkte jag visa lite mer ur min art journal – en bok som fyllts på ordentligt den senaste tiden! Jag har experimenterat och testat och kladdat och fått färg överallt – och det är så kul!!🙂 Den här sidan får representera mig en dålig dag då jag känner mig ensam och övergiven och längtar efter någon att krama om:

FeelingBlue_AJ01

FeelingBlue_AJ02

Som ni ser så tycker jag om att använda flödigt med färg – jag brukar spraya med vatten om det inte är tillräckligt flödigt – och sen låta det rinna över sidan. Det blir så läckert, tycker jag!🙂 På den här sidan har jag också använt modelling paste tillsammans med en mask för att skapa lite struktur. Jag blandar modelling paste med den färg jag vill ha, så slipper jag den lite grådassiga färg som den har direkt från burken.

Har ni frågor om någonting så är det bara att hojta till – fler AJ-sidor kommer att komma upp här på Scrapptorget i framtiden, vare sig ni vill eller inte!😉

Ha det gott och pyssla lugnt!

LoggaTettizLITEN

Lämna en kommentar

Filed under Art Journaling, Mixed Media, Tettiz

Kommentera

