Hejdå!

Hej alla underbara kreativa människor i cybervärlden.

Idag är det dags för mitt sista inlägg här hos Scrapptorget. Det är med sorg i hjärtat jag lämnar det här härliga gänget, men ibland kommer livet emellan. Kortet som jag visar idag får symbolisera både mitt avsked men även ett avsked till vintern, för nu ÄR det väl ändå dags får VÅREN! Eller vad tycker ni?

DSC_0345

DSC_0348

Scrapflickan och Vimpelstämplarna kommer från Vilda Stamps. Pappret är från Cosmo Cricket ”Clementine”. Flickan har jag färglagt med Inktense pennor.

Jag önskar er alla en skön, lång och kreativ vår och sommar.

Kram Tigerblomma

1 kommentar

Filed under Scrapptorget, Tigerblomma

One response to “Hejdå!

  1. ingba

    Hejdå Tigerblomma!
    Tack för din tid här på ScrappTorget och hoppas vi ses någon mer gång.
    kram Inger/Ingba

Kommentera

