Njuta av solen

layouter2_53847054

 

Jag, Ingba, njuter av att solen skiner och att man känner värmen i ansiktet. Mindre härligt är det att vi har massor av snö kvar och det verkar ta en evighet innan det smälter bort. Medan jag väntar på att snön skall smälta passar jag på att scrappa lite vårbilder från förra året. Jag har använt mig av Maja Designs nya vårpapper, både 12″ och 6″, och visst är de underbara.

IMG_6149

IMG_6150

ingbalogga1

Lämna en kommentar

Filed under 'Ingba, Layouter, Scrapptorget

Kommentera

