Blommig choklad

alter-1

En kollega till mig fyllde år nyligen och han ville inte bli firad, utan försökte hålla det hemligt. Han är en sån person som gärna hyllar andra, men själv tar ett steg tillbaka. En otroligt osjälvisk och generös person. Jag ville visa lite uppskattning, så jag köpte ett par chokladkakor och piffade till dem med några blommor och rub-ons.

ChokladBlommorST

Materialet jag använde fanns med i mitt skissutmaningskit från Lykta – det som jag använde till LOn i detta inlägg, om ni minns?

Jag tror att mottagaren uppskattade gåvan – jag vet ju att han gillar sånt som är gott och sätter lite guldkant på tillvaron. ;-) Tänk att det är så enkelt att göra någon glad – när gjorde du någon glad senast?

LoggaTettizLITEN

Lämna en kommentar

Filed under Alter, Tettiz

Kommentera

