Några påskkort

Påsk-inspirationGod middag på er! Vintern biter sig kvar ännu men påsken är tidig i år. Kanske är det därför jag inte känner det som om påsken är i knutarna men det är den. Hög tid att skicka påskkort med andra ord. Jag bidrar med tre enkla påskkort som gjordes igår. Upptäckte när jag plockade med mina saker att jag har gott om häxor men ont om kycklingar, tuppar, hönor, ägg, påskris. Kanske för att jag är en ”sucker” för halloween och häxor går att använda till det också?
Nog svamlat, här kommer mina påskkort.
påsk1-001
påsk3-001
påskett-001
Glad påsk i förskott!

agnelialogga1

4 kommentarer

Filed under 'agnelia, Kort, Påskinspiration, Stämplat

4 responses to “Några påskkort

  1. Så läckra!! Det första landade i min brevlåda idag och jag har ställt upp det väl synligt ovanför spisen!😀 Älskar det!😀

    • Tack!!! ❤
      Hi hi. Jag hade monterat ditt kort åt fel hål så det fick bli ommonterat på en svart kortbas. Men det blev till det bättre. Samma sak med det nedre kortet.

  2. Underbara påskkort!! Glad Påsk!

Kommentera

