Tack för mig!

Idag är det med sorg i hjärtat jag säger tack och adjö för mig… Det har inte varit något lätt val men då min scrapmojo flugit sin väg har jag valt att ta en paus i allt skapande ett tag. Jag har valt ut några av mina alster som jag har skapat till ScrappTorget under mina två  år som jag har haft förmånen att få vara en del av detta härliga gäng!

Först ut är en favorit som Nenne utmanade oss med för drygt ett år sedan – 1 cardstock 3 kort. Jag gillade utmaningen och har gjort samma upplägg på kort flera gånger sedan dess!

3av1utmaning

Mitt andra val är också något som jag tycker är mycket roligt att göra – små kort/etiketter att sätta på flaskor, burkar eller någon annan gå-bort-present.

gottnyttc3a5r20111Mitt tredje val är en layout som kännetecknar mycket av min scrapstil – enkelt och stilrent!

pagoni21maj

Slutligen kommer här mitt fjärde och sista val och det är en layout från ett kit som sponsrades av Scraplagret. Ett helt underbart kit där allt bara stämde och layouter och kort nästan scrappade sig själva!

scraplagret5

Tack för mig!

kram leamon

Leamonlogga1

6 kommentarer

Filed under Alter, Inspiration, Kort, Layouter, leamon

6 responses to “Tack för mig!

  1. Tusen tack Leamon! Vi kommer att sakna dig!!

  2. ingba

    Vi kommer sakna dig och hoppas att lusten scrappa kommer tillbaks.
    Kram!

  3. Önskar dig lycka till med ditt och hoppas du hittar din mojo så småningom igen. Kram

  4. Tack tjejer!!! Jag kommer att sakna er…
    kram ♥

  5. Stort tack leamon för dina år här och för all inspiration du har delat med dig av!
    Vi kommer sakna dig! ❤❤ Hoppas att scraplusten kommer tillbaka förr eller senare.
    Kraaam!

  6. Tack agnelia ♥
    kram

Kommentera

