Enkelt med utstansat

kort-och-stämplat

Ni som känner mig eller har följt mina alster vet att jag gärna vurmar för utstansat. Använder det iofs periodvis men ändå rätt ofta. Ibland mycket samtidigt. Främst är det alfabet i alla möjliga typsnitt och storlekar jag använder men även figurdies av olika slag tycker jag om att använda.
Här är ett kort som jag gjorde med en lånad die från Spellbinder – Cherry Blossom.
agnelia_cherryblossomFör att hålla kortet fortfarande enkelt men ändå inte så platt så tog jag svart wellpapp som bakgrund och mistade hela kortet med hemmablandat bling på. Droppade vit Enamel Accent i mitten av blommorna och lade stickles på foambokstäverna. Kortet glittrar mer i verkligheten. Jag blev nöjd med kortet och det hoppas jag att mottagaren också blir.

agnelialogga1

Lämna en kommentar

Filed under 'agnelia, Inspiration, Kort, Utstansat

Kommentera

