Fokus 2013

alter-1

Idag ska jag, leamon, visa ett litet miniprojekt som jag har gjort nu till min satsning på bättre hälsa 2013. Jag har flera små album till att altra liggande här hemma som bara har väntat på passande projekt och i år är mitt stora projekt att komma i form och få bättre hälsa (vilka har inte det som nyårslöfte😉 ) Hela förra året var kantat med infektioner och förkylningar, skador och trötthet… Nu har jag tagit steget att anlita en PT-online i 10 veckor och detta lilla album ska jag ha till att skriva några rader varje vecka hur det har gått både med kost och motion. Inga krusiduller, bara enkelt och rent -så som mitt liv ska vara i år har jag tänkt!

fokus 2013

Leamonlogga1

1 kommentar

Filed under Alter, leamon

One response to “Fokus 2013

  1. Tjusig och ”nyttig” bok!😀 Lycka till!

Kommentera

