Gott nytt år!

ScrappTorgetloggakort

Idag börjar ett nytt år med nya möjligheter och äventyr – jag hoppas att 2013 kommer att bli ett toppenår på alla sätt och vis! Mina vänner har alltid varit viktiga för mig och jag vet att de kommer att ha en stor plats i mitt liv även i framtiden, så varför inte göra ett kort som jag kan skicka till någon av mina vänner – bara för att?

BeautifulFriend_kort_ST

Den underbara stämpeln från Gorjuss har jag färglagt med Distress Markers med Tim Holtz water brush på akvarellpapper – just nu min senaste hang-up! Jag ÄLSKAR att sitta och måla – något som också passar väldigt bra att göra med min snart 5-åriga dotter. Hon var faktiskt den som fick mig att rita dit en liten mun på stämpelmotivet, då det inte är några munnar på Gorjuss girlsen.

Är ni intresserade av färgläggning så  tycker jag dessutom att ni ska hålla utkik här i bloggen framöver…😉

Vi på Scrapptorget ser såklart fram emot detta nya år och hoppas att vi ska kunna inspirera er läsare på ett eller annat sätt!

Pyssliga hälsningar,

LoggaTettizLITEN

1 kommentar

Filed under Kort, Tettiz

One response to “Gott nytt år!

  1. Superfint kort! Texten är underbar!🙂

Kommentera

