Gott Nytt År önskar Scrapptorget!

loggascrapptorgetGott nytt scrapår önskar vi er alla! Några av oss i Scrapptorgets team har skrivit scrapnyårslöften inför det kommande året som vi vill dela med oss till er läsare.

Leamon:
För att komma igång och få scraplust och regelbundhet i mitt scrappande får nog mitt scrapnyårslöfte bli att:
* sortera alla orordnade foton på datorn + framkalla lite roliga kort.
* färglägga motiv oftare, tycker det är kul när jag väl gör det men är så svårt att få tummen ur och sätta sig!
Leamonlogga1

Tettiz:
Mitt scrapnyårslöfte blir att röja i scraphörnan och rensa i mina skåp så att jag har plats att stuva undan allt så det inte ser så plåttrigt ut – jag har ju hörnan i mitt sovrum. Wink
Sen är ett löfte också att försöka ta mig till att sitta ner lite oftare – jag mår ju så bra av det!!
LoggaTettizLITEN

Ingbas nyårslöften:
Jag skall hitta en bra förvaring och sortera mina dekorationer så jag vet vad jag har och använder det.
Jag skall också sortera mina mönsterpapper och använda de jag har under årets första månader.
ingbalogga1

lyktas scrapnyårslöften är:
– att möblera om mitt scraphörn och göra bättre förvaring för mina saker.
– att inte köpa på mig något mer nytt under minst januari och februari, utan använda det jag redan har (vilket ju är massor!).
– scrappa minst ett alster i veckan under 2013.
lyktalogga

Så slutligen agnelias scrapnyårslöften:
* liksom Tettiz så lover jag att sätta mig ned och pyssla oftare för det mår jag så himla bra i själen av.
* fortsätta 2012 års mission att fixa bätte förvaring och sortering till allt pyssel.  Speciellt dekorationer och spillpapper behöver organiseras bättre.
* bli lite tålmodigare så att jag tar mig för att använda Crackle Accents,  Glossy Accents och annat med lång torktid. Jag vill ofta bli fort färdig när jag är nästan klar så då hoppar jag över sånt fast jag egentligen tycker om det.😉
agnelialogga1

Det var några av våra löften inför 2013. Har ni själv några egna så dela gärna med er.

Lämna en kommentar

Filed under 'agnelia, 'Ingba, 'lykta, leamon, Scrapptorget, Tettiz

Kommentera

