Stafflikort

Lucka11

Stafflikort kan man göra på många olika sätt och i flera olika utföranden. Jag ska visa er hur ett enkelt stafflikort kan se ut – såklart dekorerat i julens tecken!🙂

Beskrivning hur man gör ett stafflikort finns redan här på Scrapptorget, så kika HÄR om ni vill lära er hur man gör!

Så här blev mitt kort:

StaffliST01
StaffliST03

StaffliST04

 

Såklart passade jag på att glittra till det lite extra på blommor och runt kanterna på stämpelmotivet. Jag har färglagt den lilla sötnosen med Distress Markers på akvarellpapper med hjälp av ”vattenpenselpenna”. Det är riktigt kul att göra stafflikort och om ni inte har testat det redan så rekommenderar jag er att göra det!

Ha en härlig dag!

LoggaTettizLITEN

4 kommentarer

Filed under Julkalendern, Kort, Tettiz

4 responses to “Stafflikort

  1. Åh, vilket underbart kort! Så snyggt! Du får det att se så enkelt ut🙂

  2. Åhhh! Supersnyggt Tettiz!

Kommentera

