Enkelt och snabbt…

Lucka1

…för den som inte har så mycket tid för att göra årets julkort? I årets julkalenders första lucka bjuder jag på två nästan likadana julkort och tipsar om enkla och snabba julkort, på klassiskt vis.

Jag har haft så mycket annat att göra i år att jag inte haft tid att göra mer än ETT julkort hittills, så jag bestämde mig för att julkorten i år får bli väldigt enkla om det ska hinnas med. Köpa julkort tar emot lite för mig, för när jag väl har börjat göra julkort så vill jag fortsätta med det!🙂

Lucka1_ST

 

Stämplat med vattenfast färg, målat lite med vattenlösliga kritor runt kanterna på änglarna och dragit ut med vatten och pensel, lagt till text/alfabetsstickers – KLART!🙂 Ett tips för er som liksom jag har lite kort om tid.

Ha en härlig vinterdag!
/ Jeanette – Tettiz

LoggaTettizLITEN

6 kommentarer

Filed under Julkalendern, Kort, Tettiz

6 responses to “Enkelt och snabbt…

  1. enkelt ja – men underbart snyggt!!!

  2. Så läckert Tettiz! Stilrent och snyggt.

Kommentera

