Fluffig strut

Godmorgon på er denna underbara lördag! Idag blir det en fluffig strut. Jag kommer även här nedanför visa en enkel beskrivning på hur man gör den här fluffiga struten.

Fluff kan ibland vara väldigt vackert!

Här har jag börjat med att måla min strut vit.

Sen har jag tagit ett vitt fluffigt garn och tvinnat det till en lång snodd.

Efter det så täckte jag hela struten med dubbelhäftande tejp och tvinnade fast den fluffiga snodden. Ett silverfärgat snöre fick ge lite liv i fluffet och så avslutade jag det hela med att limma fast ett spetsband i överkanten.

1 kommentar

Filed under Julinspiration, Tigerblomma, Tutorial

One response to “Fluffig strut

  1. Ljuvligt fluffig strut! Inspirerande!🙂

Kommentera

