Älskade barn

Det blir mycket fokus på julen på den här tiden av året och det ser likadant ut i min scraphörna här hemma. Men ibland är det skönt att bryta av med något helt annat så idag bjuder jag på inspiration i form av en layout av mina älskade tonårsbarn!

Lika mycket som jag gillar att göra layouter helt utan mönstrade papper gillar jag att använda mönsterpapper istället för cardstock som bakgrund! Här har jag dock använt mig av enfärgad cs som fotomatta för att framhäva det svartvita fotot.

 

2 kommentarer

Filed under Layouter, leamon

2 responses to “Älskade barn

  1. Vacker LO & vackra barn!

Kommentera

