Dags för en skiss!

Jag hoppas att inspirationen och skaparglädjen är på topp nu efter födelsedagsCC´n för här kommer ännu en skiss att inspireras av!

Den här gången är det Tettiz som har skapat skissen och jag hoppas ni blir lika inspirerade som vi blev! Vi skulle bli såå glada om vi fick se din tolkning av skissen! Lämna i så fall en kommentar till detta inlägg!

* * *

Först ut är våra 3 Gäst-DT som har tolkat skissen väldigt olika men alla på ett mycket inspirerande sätt .

Sophie: Jag bestämde mig för att jag ville göra något lite extra med kortet..Så jag satte det på en tepåse för att följa temat på kortet lite. Perfekt att kunna ge bort som en liten höst present att kunna värma sig med en kopp te nu när det blir allt kyligare!

Jeanette/Jeany: Här kommer min skisstolkning. En härlig skiss att skapa utifrån med lite ”spill och rinn” på.

Lisa: Alltid skoj med skisser även om det ibland är svårare, som nu, jag är ju van att ha mycket saker på mina alster, så det blev en extra utmaning för mig, men kul var det att använda skissen.

Vi på ScrappTorget vill ännu en gång tacka Sophie, Jeanette och Lisa för allt fint de har visat här på ScrappTorget.

***

Min, leamon, tolkning blev en layout helt utan mönstrade papper. Istället har jag använt mig av en stencil och mistat bakgrunden.

* * *

Jag, Ingba, har alltid svårt att hålla mig till det enkla. Jag klarar mig inte utan mönsterpapper och massor av dekorationer (man måste ju använda det man har så man kan köpa nytt) så därför kan det kanske vara svårt att se skissen i min tolkning. Jag tycker att det är helt ok med egna tolkningar. ScrappTorgets skisser är ju för att inspirera och inspirerad blev jag. Jag har också roterat skissen 180 grader.

***

6 kommentarer

Filed under 'Ingba, Gäst-DT, Kort, Layouter, leamon, Skisser, Tettiz

6 responses to “Dags för en skiss!

  1. LOVE Jenny’s snow layout! They are all great🙂

  2. Mycket fint ser man här:-) Tack för inspirationen!

  3. Oj va mycket fint dom har gjort efter skissen.
    Gillade verkligen Lisas underbara Lo,med söta Elliot.

  4. snojbi

    oj vad mycket fint att kika på

    Kraaaaaam

  5. ÅHH vad mycket superfina alster efter skissen superfina allihopa🙂
    KRAM MAJSAN

  6. Jättefina skapelser!!!

Kommentera

