# 15 – Snabbutmaning

Eftersom ScrappTorget fyller 3 år just idag har vi en extrautmaning som finns bara just ikväll, deadline är kl 24.00 i natt.

Utmaningen har också tema 3.
Du får skapa vad du vill, LO, kort, alter, mixed media, art journal… vad som helst!
Men du måste ha med TRE av allting du använder. Varken mer eller mindre.

Mitt kort som exempel:
Jag har gjort ett kort i form av vimplar (som är trekantiga!), alltså har jag TRE vimplar, av TRE olika cardstock, TRE olika mönsterpapper, TRE olika färger finns med, TRE stämplar, TRE blommor osv…

* Ditt bidrag ska vara nygjort och endast gjort till denna tävling.

* Lägg upp bild på ditt bidrag i din blogg och länka till det rätta inlägget med inlinkz.

* Om du inte har en blogg mailar du en bild på ditt bidrag tillscrapptorget@gmail.com – bilden får vara max 500 pixlar bred/hög. Skriv tävlingens namn och nummer som rubrik!

* Vinnare i tävlingen röstas fram av oss i teamet och vinner en plats som GästDT hos oss!

Lycka till med utmaningen ikväll!



3 kommentarer

Filed under Cybercrop, Scrapptorget

3 responses to “# 15 – Snabbutmaning

  1. Pingback: Vad jag behöver… « Av Camilla

  2. Så kul utmaning och jag hann trots att jag såg den efter åtta! Det är kul att snabbscrappa ibland🙂

    • Visst är det, Beatrice! Ibland skapar jag som bäst under tidspress, faktiskt!😀 Kanske för att man inte sitter och väljer och plockar med saker i hundra år, utan man SKAPAR faktiskt hela tiden i stället!😀

Kommentera

