# 9 – Annorlunda kortvikning

I den här tävlingen vill vi se en annorlunda kortvikning! Det finns så otroligt många roliga och kreativa vikning där ute så det är med spänning vi inväntar era bidrag i den här tävlingen!

Här kommer lite inspiration från mig. Jag har gjort ett plånbokskort! Perfekt när man kanske ska ge bort lotter, presentkort, el pengar.

* Ditt bidrag ska vara nygjort och endast gjort till denna tävling. Inga digitala alster i denna utmaning.

* Lägg upp bild på ditt bidrag i din blogg och länka till det rätta inlägget med inlinkz.

* Om du inte har någon blogg mailar du en bild på ditt bidrag till scrapptorget@gmail.com  – bilden får vara max 500 pixlar bred/hög. Tänk även på att uppge nr på tävlingen bidraget skall ingå i.

* Vinnare i tävlingen röstas fram av oss i teamet och vinner ett litet scrappkit.

***

Lycka till!



3 kommentarer

Filed under Cybercrop, Jennie, Scrapptorget

3 responses to “# 9 – Annorlunda kortvikning

  1. Kajsa

    Wow!😀 Vilket fint bidrag!

  2. Jag blev sååå förtjust i plånbokskortet. Undrar om det finns en tutorial till det. Tänkte använda dem till mina julkort, alltså inte till utmaningen!

    • Jag kan fixa en inom kort, annars vet jag det finns nog nån tutorial därute på nätet också för den delen. Men håll utkik så ska jag lägga upp en på bloggen här inom kort.🙂

Kommentera

