# 7 – Bingo

Dags för lite bingo. Här gäller det att skapa en LO och använda minst en rad, lodrätt, vågrätt eller diagonalt från bingobrickan. Utöver det får du använda vilket material du vill. Du kanske t.om gör det till en riktig utmaning och använder hela brickan. Berätta för oss vilken rad/vilka rader du använt.

Jag har också gjort en inspirationsLO. Jag har använt mig av raden stämplat, stickers, sytt och tag. Sammanlagt har jag använt mig av 12 bingorutor.

Nu är jag nyfiken på ditt bidrag så ladda upp ditt bidrag i din blogg och länka till det rätta inlägget med hjälp av inLinkz. Har du ingen blogg kan du mejla ditt bidrag till scrapptorget@gmail.com. Förminska då bilderna till 500×500 och skriv utmaningens nummer.

Ditt bidrag ska vara nygjort och endast gjort till denna tävling. Inga digitala alster i denna utmaning.
Vinnare i tävlingen röstas fram av oss i teamet och vinner ett  dekorationskit.

Har du några frågor som rör denna utmaning kan du ställa dem som kommentarer i detta inlägg.



3 kommentarer

Filed under 'Ingba, Cybercrop, Scrapptorget

3 responses to “# 7 – Bingo

  1. Olika typsnitt; om jag använder stickers och stämplar till titeln, täcker jag in alla tre rutorna då? *siktar på full bricka*

  2. Pingback: Dirty Dancing! | Frölid

Kommentera

