# 4 – Kortskiss

Då var det dags för nästa tävling och det gäller för er kortmakare att inspireras av en skiss:

* Fri tolkning, du får vända och vrida som du vill men det ska synas att du utgått från skissen!

* Ditt bidrag ska vara nygjort och endast gjort till denna tävling. Inga digitala alster i denna utmaning.

* Lägg upp bild på ditt bidrag i din blogg och länka till det rätta inlägget med inlinkz. OBS!!! Då inlinkz redan stängt ner för inlägg i den här tävlingen är det ok att lämna en direktlänk till ert bidrag i kommentarerna till detta inlägg! Samma tid gäller dvs. kl.23.59 ikväll (söndag).

* Om du inte har en blogg mailar du en bild på ditt bidrag till scrapptorget@gmail.com – bilden får vara max 500 pixlar bred/hög. Skriv tävlingens namn och nummer som rubrik!

* Vinnare i tävlingen röstas fram av oss i teamet och vinner ett litet scrappkit.

Lycka till!



16 kommentarer

Filed under Cybercrop, leamon, Scrapptorget

16 responses to “# 4 – Kortskiss

  1. Pingback: Jeanys Art » The first christmascard of the year

  2. Pingback: Tackkort #14 (ScrappTorgets CC 4) |

  3. Pingback: Ett kort – till dig! | Frölid

  4. Hej ! Det går ej att linka något till kortskissen, det står att det är stängt? Men lägger in en direktlänk här då🙂
    http://scrappingbessi.blogspot.se/2012/10/skapat-efter-kortskiss.html

    Mvh/TessiBessi

  5. Hej! Har samma problem som TessiBessi. Måste vara något fel antar jag?
    Här är mitt bidrag, det andra alstret i ordningen:
    http://alifeofcrafts.blogspot.se/2012/10/fler-alster-till-scrapptorgets-cc.html

  6. Hej…Jag kan inte heller lägga in mitt bidrag här(står att det är stängt)
    Så jag hoppas det är ok att jag lägger det som en länk här…
    http://rozzanscrap.blogspot.se/2012/10/julkort-pa-g.html

  7. Hej!
    Det har var inte det lättaste men hoppas mitt bidrag kommer med.
    http://pysselkatten.blogspot.se/2012/10/forsta-julkortet.html

  8. Då följer jag den röda instruktionen och här är min direktlänk till denna utmaning.
    http://lofquisten.blogspot.se/2012/10/utmaning-4-kortskiss.html
    Tack för alla roliga utmaningar .

  9. Pysselkatten

    Jag är inte så kunnig på detta med inlinkz men är det bara för utmaning #4 som detta gäller? Eller på samtliga???
    /Pysselkatten

  10. Pingback: Kortskiss « Lilla Konstnären

Kommentera

