Höst

Jag , Ingba, brukar gilla hösten med alla sina färger, med dimma på morgonen och solen som kommer fram mitt på dagen och den härligt friska krispiga luften. Men det har inte varit så många sådana dagar i år om man bor i södra Sverige som jag. Norrland har tydligen klarat sig bättre (sa de på Tv-vädret iallafall). Hösten för två år sedan var så där härlig och vi hade också skaffat hund så det blev många sköna höstpromenader. Nu får man nöja sig med att scrappa härliga höstfoton från 2010 och våta hundpromenader. Här har jag använt mig av lite somriga papper i höstfärger och jag tycker att det funkar ganska bra.

2 kommentarer

Filed under 'Ingba, Layouter

2 responses to “Höst

  1. Vilken skön layout!!!

  2. Härlig layout Ingba! Höstig men ändå ljus. Söt vovve också!🙂

Kommentera

