Gäst-DT Therese

Idag är det Therese som gästar oss här på ScrappTorget. Så här berättar Therese om sig själv:

Jag heter Therese men på nätet kallar jag mig för TessiBessi. Jag har fått den stora äran att gästa på scrapptorget och är väldigt glad för det. Jag scrappar mycket olika stilar beroende på humör och hur kreativ jag känner mig just då. Har oftast ingen färdig plan på hur något ska bli utan det löser man under skapandets gång. Nåt som jag är helt värdelös på är att hålla reda i min scrapphörna. Hur mycket man än städar så hjälper det inte och när man skapar blir allt i en enda röra igen😉 Tror många känner igen sig i det. Började scrappa år 2009 när min dotter föddes och det fanns helt plötsligt massa kort man ville skapa något av och dokumentera och sen dess har det blivit en väldigt stor hobby som jag bara älskar. Scrapping är helt klart min terapi. Min blogg: http://scrappingbessi.blogspot.se/

En babysäng tänkte jag visa idag. Har inte använt någon mall utan scrappat mer på känsla. Började med att vika en liten rektangulär ask, stansade ut staket (som fick bli spjälorna) samt stansade ut spellbinders som fick bli huvud och fotändan. Sedan dekorerade jag med massa sorters snören, band och pärlband, har använt min MS kantstans flitigt till både kanter samt madrass. Har använt massa halvpärlor, brads. Stången över sängen är en blompinne som jag täckt med ett ”fluffigt” snöre samt fäst en liten charm.

Tack Therese för att du ville gästa oss och glöm nu inte att kika i Therese blogg.

4 kommentarer

Filed under Gäst-DT

4 responses to “Gäst-DT Therese

  1. Åh, så otroligt söt liten barnsäng!!! Helt fantastisk!😀

  2. Oh! Sån söt liten säng! Helt ljuvlig!

  3. Zorcie

    Oj, vilket arbetat alster!🙂 Jättefint!

Kommentera

