Cattiegirl i ett nötskal

Sist, men inte minst(?) ut! Cattiegirl kallar jag mig på nätet och jag är [som de skulle sagt i typ Idol?] sjukt taggad inför uppgiften att få blogga för Scrapptorget!🙂

Karaktäristiskt för min ”stil” är klara färger, mycket dekos, och så är det ju det där med rosa…Hur mycket jag än försöker skapa i helt andra färger så brukar ändå rosa dyka upp innan alstret är klart!? Mycket märkligt fenomen…Jag definierar mig själv som kortmakare med ett och annat alter och även LO:s…Vad jag älskar mest med den här hobbyn är att man ständigt utvecklas, lär sig nya saker samt gemenskapen. Å ena sidan sitter man mycket själv och duttar å andra sidan kan man via forum och träffar träffa hur mycket goa människor som helst på precis samma nördnivå som en själv. Det älskar jag!

Som presentation har jag gjort ett kort helt utan måsten med bara saker och detaljer som jag själv gillar!

Det är ett enkelt 14,5 x 14,5 kort i kraft cardstock bas, med massor av grillriga färger, lite blandat bling, en charm bunden på nålen och…Föga förvånande…Blandade rosa toner…;-)

Om jag vore en stämpel vore jag helt klart ”Stamping Anya” från The Greeting Farm! Det råkar vara ganska likt verkligheten också, dock är mitt huvud något mindre tackochlov…

Stämplar är beroendeframkallande!

Tack för titten, vi ses snart igen!!!

7 kommentarer

Filed under Cattiegirl, Kort, Scrapptorget

7 responses to “Cattiegirl i ett nötskal

  1. Åh vilket underbart härligt ”Cattiekort” du gjort!! Så läckert och grattis till DT uppdraget!! kram Lotta

  2. Underbart kort!! Älskar alla färgerna och texten är ju klockren!!! ;D

  3. Malin-malou

    Fiiiint Cattie! Du är jätteduktig det har jag alltid sagt! Grattis till DT uppdraget!!! Kramar Malin-malou

  4. Så träffande text! Läckert! Och varmt välkommen du också till oss!!!🙂

  5. Välkommen!!! Superläckert kort man verkligen blir glad av! …och texten – så sant, så sant😉

  6. Paula

    Åh vilket härligt kort! Grattis Cattie till uppdraget och grattis ScrappTorget till rekryteringen :-)))

  7. zorcie

    Underbart kort, härlig kollega!🙂
    (ja, tack och lov att ditt huvud är lite mindre, vore ju förbenat tungt att bära omkring på annars kan jag tänka…) *haha*

Kommentera

