lykta presenterar sig

Hejsan!

Jag heter Helen men kallar mig nästan alltid för lykta på forum, bloggar och andra ställen på nätet. Jag är en av fem nya medlemmar i teamet här och jag är väldigt glad och stolt över det! Det här ska föreställa en presentation av mig i ett alster.

Jag har plockat fram mina älsklingspapper (Crate paper – Storyteller) och gjort en LO om mitt nya, spännande uppdrag här. Jag scrappar oftast ganska clean and simple, gärna med klara färger. Just den är layouten fick en hel del dekorationer och är lite ovanligt lekfull för att vara gjord av mig. Det händer även att jag skapar i mer shabby stil med dovare färger eller jordtoner, skrapade kanter och blommor.

Jag skapar både layouter och kort, någon gång ibland ger jag mig på att försöka altra något. Jag är en ganska snabb och otålig scrappare, så jag använder gärna stickers och färdiga dekorationer. Färgkladd, mister och sånt ger jag mig väldigt sällan på eftersom jag inte har tålamod nog att vänta på att det ska torka!

Från mig kommer ni att få se kort med motiv målade med Promarkers, layouter, lite skisser, kanske någon färgläggningstutorial och säkert en massa annat också!

3 kommentarer

Filed under 'lykta, Layouter

3 responses to “lykta presenterar sig

  1. Välkommen lykta! Så kul att få ha dig i vårt team! ❤

  2. Kajsa

    Välkommen!😀

Kommentera

