Tettiz presenterar sig

Hej allihopa!

Här kommer en av flera färskingar här på Scrapptorget – mitt namn är Jeanette, men på nätet kallar jag mig Tettiz. Jag är oerhört glad och stolt över att ha fått förtroendet att få vara med och skapa och inspirera – något jag tänker försöka göra på en gång med en layout jag har gjort om mig själv:

Jag har använt mig av Dylusions Ink spray och en massa olika stickers för att bygga upp en busigt rörig LO som ändå har en hel del tomma ytor. 3D-kuddar har jag använt för att layouten inte ska se så platt ut – jag gillar att skapa höjd!

Vanligtvis scrappar jag om min dotter Kajsa, 4,5 år, men även om familj och vänner och saker som favoritvin, Starbucks och annat som gör livet gött att leva! Till vardags arbetar jag som gymnasielärare i svenska och engelska och på fritiden (när jag inte scrappar) försöker jag gå och träna (gärna Zumba och AfroPower), läsa, titta på film och träffa min familj. Hurdan jag är som person får nog min presentations-LO visa…😉

I pysselväg så gör jag både layouter, kort och så tycker jag om att altra askar, böcker och burkar. Det jag gör brukar ha lite olika stilar – jag tycker om att scrappa färgglatt, clean & simple, shabby – det är så KUL att variera sig efter humör och idéer. Jag tycker också om att färglägga stämpelmotiv med mina Copics. På pysselbordet kan jag knappt klara mig utan vit cardstock, Edge Scraper och Distress Ink Walnut Stain.

Jag tycker också om att rita skisser, så är ni riktigt snälla kanske jag bjuder på en och annan skissutmaning framöver!

Är det någonting som ni skulle vilja se att jag gjorde/visade här på Scrapptorget så får ni gärna skriva en kommentar, så ska jag försöka tillgodose de önskningarna!

7 kommentarer

Filed under Layouter, Tettiz

7 responses to “Tettiz presenterar sig

  1. Varmt välkommen till oss Tettiz! ❤❤❤

  2. Ska bli spännande att se vad du skapar!🙂

  3. Men vad kul att se dig här…grattis!! Du gör alltid så fina kort och layouter så det ska bli roligt att se allt du skapar och jag älskar dina skisser…

    Kram!

  4. Grattis gumman! Och grattis till Scrapptorget, du är en GRYYYYM scrappare!!😀

  5. Vilken härligt glad och kul LO!

  6. Kajsa

    Superhärlig LO!😀

Kommentera

