Skissdags!

Är ni sugna på att skapa? Har ni svårt att komma igång igen efter sommaren och behöver en spark där bak? Här kommer en skiss som kanske kan kittla inspirationsnerven:

* * *

När jag, Ingba, såg skissen ville jag göra en romantisk LO.  Skissen inbjuder till det eller hur? Jag hade precis köpt Prima papper, blommor och swirl på rea som jag tyckte passade perfekt men eftersom pappren var så mönstrade fick det bli ett svartvitt foto och dessutom vred jag skissen ett kvarts varv. Jag har stämplat på båda sidor om mönsterpappret och då har jag använt mig av distress markers istället för stämpeldyna. Perfekt eftersom man har tillgång till så många fler färger. Här har jag använt mig av milled lavender och spun sugar. Jag tror också att det var första gången jag gjorde en LO i lila men absolut inte sista.

* * *

Min (leamon) egen tolkning av skissen blev såhär:

* * *

Vi vill jättegärna se DIN tolkning av skissen! Vill du dela med dig så lämna en kommentar i detta inlägget!🙂

 

5 kommentarer

Filed under 'Ingba, Layouter, leamon, Skisser

5 responses to “Skissdags!

  1. Ingba, din LO är så ljuvlig!

    leamon, så snygg LO! Vad är det för typsnitt på ”Vackraste”? Utstansat eller stickers?

  2. Pingback: Skisstolkningar del 2 | ScrappTorget

  3. Pingback: Kung på Badminton. « Min Scrubb

  4. solvin

    Hej! Jag tycker verkligen om skissen och här är min Lo baserad på den: http://solvin.wordpress.com/2012/09/03/kung-pa-badminton/
    Ha det gott!

Kommentera

