Lilla07an säger adjöss…

Hej på er alla underbara läsare!

Alla ni nya, alla gamla och alla mina dt-kollegor både nuvarande och gamla. Det är dags för mig att lämna Scrapptorget för nya utmaningar och äventyr i livet men framför allt för att lämna plats för nya, friska förmågor här på torget.

Jag har varit med här sedan 2009 och det här var mitt första dt-uppdrag. Scrapptorget ligger mig mycket varmt om hjärtat och därför har vägen till det här beslutet varit oerhört lång. Men nu är det taget och jag vill tacka er alla för dem fina år jag haft här med er på torget.

Mitt sista inlägg innehåller inte bara en avskedshälsning utan även den här layouten med min äldsta dotter Savannah som snart fyller 5.

När jag började min resa som dt på Scrapptorget gjorde jag LOs i princip uteslutande i 12*12. Nu gör jag många av mina skapelser i A4:a format. Både liggande och stående. En ny favorit, helt klart.


Fröken som fyller 5 i oktober har under den här tiden hunnit få två småsystrar.  I januari kommer barn nummer 4:a. Livet går i ett rasande tempo.

Glöm inte att ansöka till Scrapptorgets dt. Ansökningstiden har inte gått ut riktigt ännu.

Många kramar från mig
/Lilla07an/Maria

5 kommentarer

Filed under Layouter, Lilla07an/Maria

5 responses to “Lilla07an säger adjöss…

  1. Superfin Lo!!! Jag har precis börjat göra Lo’s och fick lov att göra i liknande format för pärmarna jag köpte var i 11 gånger 8 inch typ, och då blev det helt plötsligt lite mindre skrämmande att göra lo’s.

  2. Tack för all inspiration du har gett och lycka till både med scrappandet och barn nr 4.

    kram Inger/Ingba

  3. Härlig LO och söt dotter!🙂
    Stort tack Maria för all tid och inspiration du har lagt ned på Scrapptorget! Varmt lycka till i framtiden!

  4. Underbar layout!!! Tack för tiden här Maria, lycka till i framtiden med familj och scrap =)

    kram ♥

  5. Du har gett så otroligt mycket till Torget och du har också utvecklats otroligt mycket. Önskar dig all lycka framöver fina Maria!

Kommentera

