Skapat av Scraplagrets månadskit, part II!

Hallåj på er!

Jag är vill om dagarna, det är bara att erkänna… Jag skulle ha bloggat det här inlägget den 31a, men det får helt sonika bli nu istället.

Jo, jag har ju då skapat av Scraplagrets underbara månadskit för juli (se det tidigare inlägget här) och då jag föll pladask för pappret i paketet, ville jag göra något där så mycket av pappret som möjligt kunde tas tillvara! Så, jag bestämde mig för att göra ett minialbum. Det är inte helt klart dock – jag vill nämligen visa hur det ser ut så gott som odekorerat, för att ni ska få se så mycket som möjligt av papprena i det.

 

 

 

Det här pappret blev helt klart min favorit! Det är Crates Story Teller Legend

 

 

 

 

Jag älskar de små trädekosarna från Prima!

 

Albumet är som sagt var inte riktigt klart än, men jag hoppas att ni har fått en liten bättre uppfattning om paketets innehåll, och alla de underbara papprena!

Kram på er!

Kajsa

2 kommentarer

Filed under Inspiration, Kajsa, Kort, Nyheter, Scraplagret, Scrapptorget

2 responses to “Skapat av Scraplagrets månadskit, part II!

  1. Pingback: Mer skapat för Scraplagret! « Kajsas vrå

  2. Oh vilket häftigt minialbum! Ja de papprena gjorde sig verkligen bra till det. Snyggt!

Kommentera

