Inspiration till kort!

Hej!

Jag hoppas ni har det riktigt sommargott – trots att regnet verkar vräka ner på de flesta ställen i vårt avlånga land…

Jag har fått i uppdrag att skapa ett grattiskort till ett par som skall gifta sig senare i sommar och detta har orsakat mig aningens huvudbry… Var ska jag börja? Hur skall det se ut? Jag vill inte göra för mycket, men det får ju inte bli för tomt… Hur som haver, hur själva kortet väl kommer att arta sig återstår att se – det är nämligen åt detta jag skall ägna min helg. Dock tänkte jag passa på att bjuda er på några inspirationsfilmer vilka hjälpte mig att forma min idé. Senare i sommar kommer ni att få se resultatet.

Tjejen bakom tutorialen detta kallar sig CraftyKatePalmer på Youtube. 

Tjejen bakom tutorialen detta kallar sig Mysugarplumcottage på Youtube. 

Tjejen bakom tutorialen detta kallar sig iScrapNxs på Youtube. 

Den 29/7 är det min tur att blogga igen och då tänkte jag visa upp ett gäng godsaker från Scraplagret – vi ses då!

Kram

Kajsa

1 kommentar

Filed under Inspiration, Kajsa, Kort, Tekniktips, Tips och idéer, Tutorial

One response to “Inspiration till kort!

  1. Pingback: Bröllopskort – ett beställningsjobb! | ScrappTorget

Kommentera

