She believed she could, so she did!

Ni som regelbundet följer ScrappTorget kanske undrar hur det gick med mitt stora mål för året – Göteborgsvarvet och här finns min LO om det. Det gick väldigt bra och jag är så stolt över mig själv. Nu har det också blivit en LO.

 Fotona är tagna efter 16 km och där kände jag mig ganska pigg men i mål var det lite värre. Jag har försökt få in lite symbolik på LO:n t.ex. muren som är den berömda väggen och fjärilarna som visar hur lätt det känns att springa när man är tränad och det känns som man flyger fram.

Titeln som är en stickers från Glitz som jag har klippt till har för mig en alldeles speciell innebörd. Det handlar om att jag för 3,5 år sedan drabbades av cancer och när jag dan före julafton kom hem och min första promenad på 500 meter tog mig 45 minuter att gå. Mitt första mål var förstås att överleva men drömmen var också att kunna springa och springa ett Göteborgsvarv med min son det år jag fyller 50 och han 18. Vill du läsa mer om detta finns det här och här i min blogg.

 

4 kommentarer

Filed under 'Ingba, Layouter

4 responses to “She believed she could, so she did!

  1. Så fin den blev! Rosa & brunt går så bra ihop. Och man känner verkligen att den har lite ”tyngd”, extra betydelse.
    Strongt jobbat med loppet!!!

  2. Åh vilken härlig layout! Och vilken fantastisk berättelse! Vilken glädje att lyckas nå ett sådant mål! Något att verkligen vara stolt över!! Grattis vännen!

  3. Fantastiskt! Framför allt din prestation efter allt du gått igenom! Gillar färgerna och symboliken framför allt =)

    kram ♥

Kommentera

