Många foton på lekfullt vis


Här är en layout jag gjorde till pysselnets månadslånga cybercropp.  Man skulle göra en LO där cirklar, prickar eller andra runda former skulle vara i centrum.

Fotona är från när vi ifjol besökte på Parken Zoo. På tivolit där fick min äldsta son prova på att åka barnbergodalbanan ”Äppelmasken” för första och andra gången. Det var kärlek vid första åkturen!

Jag har haft fotona ett tag men inte kommit mig för att scrappa dem än. Det har varit svårt att välja ut några få från detta trevliga tillfälle och men nu så blev jag inspirerad av att leka med äppelmaskens former (och färger) och välja nästan alla foton.

Extra roligt att få med många foton eftersom maken min för en gångs skull var den som stod bakom kameran (och jag framför).

Sagt och gjort, mycket runda former blev det och många foton!


Hur det gick i tävlingen? Jodå, jag vann!😀😀😀

Lämna en kommentar

Filed under 'agnelia, Layouter

Kommentera

