Mixed Media kort

Här kommer mitt sista inlägg för Scrapptorget och jag vill tacka för alla härliga kommentarer och att jag fått den här underbara chansen.

Jag vill visa upp ett kort som är gjord i mixed media teknik. Jag har byggt upp grund med stencils och gesso. Görs med fördel innan man går och lägger sig så att det får torka i lugn och ro. Mistat med Dylusions mist och Tattered Angel mist. Har stämplat på detta. Har även stämplat på en servett som jag sedan har rivit och lackat fast. Gesso och mist även på hjärtat och blommorna.

Avslutat med doodling med svart och vit penna. Här även glittrat på med lite stickles i färgen Diamond för att göra kortet lite festligt.

Tack för mig och önskar er alla en mysig sommar och hoppas vi ses någon annanstans i framtiden! Kram Katja

1 kommentar

Filed under MezzaNotte, Mixed Media

One response to “Mixed Media kort

  1. agnelia

    Tack för den här tiden Mezzanotte! Superläckert kort!

Kommentera

