Mer skapat av Scraplagrets månadskit

 Jag fortsätter att skapa med Scraplagrets fina månadskit för juni. Här kan du se vad det innehåller. Jag är ingen mästare av alter men när jag såg det fina pappret med änglarna på kände jag att jag ville göra en ask. Asken är 9×9 cm .

 

 (Rosor, blad och halvpärlor är privata. Resten är från Scraplagrets månadskit)

Jag har också gjort 2 kort. Det första är gjort efter Nennes kortskiss som du hittar här.

(Halvpärlor och svartprickigt band är privat. Resten är från Scraplagrets månadskit)

 Det andra kortet är ett sommarkort med stämplar från Magnolia. Scraplagret har förutom allt annat också ett stort utbud från Magnolia.

Det finns en hel del kvar att skapa med och kanske dyker det upp mer alster som innehåller delar från månadskitet. Tack snälla Emma och Scraplagret att jag fick skapa med det fina junikitet.

Lämna en kommentar

Filed under 'Ingba, Alter, Kort, Scrapptorget

Kommentera

