Scraplagrets månadskit

Denna månad är det jag, Ingba, som har haft förmånen att skapa med Scraplagrets månadskit i juni. Kitet bestod av designpapper från Reprints fina serier: Roses and Friends Collection och New England Collection, matchande CS, alfabet och ordstickers från Prima samt diverse dekorationer.

När jag har skapat med kitet har jag nästan bara använt material från kitet förutom några småsaker som de flesta har hemma. Jag började med att göra ytterligare en LO till min dotters album.

 (vit och svart blomma, pärlbrad och gröna halvpärlor är privata allt annat är från kitet)

New England Colectionen passar utmärkt till seglings eller havsbilder men eftersom jag inte har några såna fick jag nöja mig med en manlig LO. En av de få bilder jag har på min man som nästan är omöjlig att fota (här har han somnat och jag passade på att ta en bild).

 (Från mina privata gömmor har jag använt alfabetsthickers (sol &) samt lite bakers twine. Resten är från kitet)

 Titta gärna in till ScrappTorget  i morgon då jag visar ännu mer som jag skapat med Scraplagrets månadskit.

 

2 kommentarer

Filed under 'Ingba, Layouter, Scraplagret, Scrapptorget

2 responses to “Scraplagrets månadskit

  1. Pingback: Mer skapat av Scraplagrets månadskit | ScrappTorget

  2. Men aahhh så mycket snyggt du gjort av kitet! Så roligt för mig att se vad man kan göra av det vi komponerar ihop🙂 Jättefin ask också! Tack Inger! Kram Emma på Scraplagret

Kommentera

