Minialbum med material från Scraplagret

Det fina kitet för maj från Scraplagret innehåll många härliga papper, och när jag såg tre cardstock i härliga rosa nyanser, tänkte jag att jag ville göra ett minialbum. Bilderna från vår dag på Tokyo Disneyland nu i april passade perfekt, och såhär blev albumet! Jag delade cardstocken på hälften först, och skar till albumets sidor så att de fick en liten flik i kanten. Tre ark som har samma mått och ser likadana ut från, som grund. Sedan vände jag och vred lite på dem, och flyttade centreringen på några, så att sidorna går lite omlott med varandra. När själva stommen är klar, är det bara att frossa i mönstrade papper, textrutor, band, spets och dekorationer!

Än en gång, tack Emma och Scraplagret!

* * *

 

Lämna en kommentar

Filed under Annika, Scraplagret

Kommentera

