Månadskit från Scraplagret

Mitt sista uppdrag för Scraptorget blir att scrappa med månadskitet från Scraplagret, något man inte vill missa! Så här ser det makalösa kitet ut för maj, somriga härliga papper med jordgubbar, grönt gräs och glassiga färger!

Först ut är en födelsedagslayout där jag använt ett diagonalrandigt papper och flera av de färdiga tagsen från Crate Papers Pretty Party-collection.

Sedan några layouter om när jag och ena dottern nyligen var i Japan och bland annat spenderade en dag på Tokyo Disneyland. Här är mina favoriter på kvällens show, och jag gillar verkligen den härliga gröna färgen på både papper och chipboardbokstäverna från Studio Calico.

Nästa layout har enfärgad bakgrund och jag gjorde mindre rutor av mönstrat papper. En snygg självhäftande bård nertill, och fina gröna halvpärlor.

Och till ett morsdags-kort med härliga rosor, och de otroligt användbara tagsen!

Nästa vecka kommer ett minialbum också, som jag gjort med material från Scraplagrets kit i maj! Stort tack för förtroendet!

* * *

1 kommentar

Filed under Annika, Scraplagret

One response to “Månadskit från Scraplagret

  1. Vad glad jag är att du scrappade detta kit Annika, det passade dig perfekt ju🙂 Kram din gamla DT-kompis Emma

Kommentera

