Grattiskort med foto

Det är inte ofta jag använder mig av foton på gratulationskort – tyvärr för det är riktigt roligt och blir verkligen personligt!!! Jag fick nyligen en ordentlig utmaning då jag skulle få ihop ett kort där jubilaren var intresserad av fiske, skulle i present få bidrag till en Indienresa, samt att beställaren gärna ville få med en bibel någonstans… Avslutningsvis fick jag även några foton som jag gärna fick använda mig av!

Jag valde att ta upp färgerna i Indiens flagga för att få in en liten bit av Indien. Ett av fotona jag fick var klockrent med den lille metaren och det utnyttjade jag och förlängde metspöt, passande fiskestämplar hade jag i gömmorna och den lilla bibeln som jag satte som mittpunkt i blomman skrev jag ut från nätet.

Använder DU foton på dina gratulationskort?? Visa oss gärna!

2 kommentarer

Filed under Kort, leamon

2 responses to “Grattiskort med foto

  1. lervikshustrun70

    Var har du hittat stämpeln som du använt inuti kortet? Den är Underbar!

    • leamon

      Jag är inte säker, det är en stämpel jag har haft ett tag… men det kan vara Storyhouse eller Arkivet🙂

Kommentera

