Tack för mig!

Kära vänner! Efter nästan ett år med det härliga gänget på Scraptorget är det dags att tacka för mig och lämna plats för nya duktiga och engagerade scrappare, för jag vet att ni är många! Jag har trivts jättebra i teamet och det har varit roligt med alla utmaningar, och bli inspirerad av allt fantastiskt som skapas. Men nu går jag vidare, och främst kommer fritiden att ägnas åt att måla panel till husfasaden under de kommande månaderna. Förhoppningsvis blir det en del tapetsering och målning invändigt också framöver. Jag avslutar med en layout från Kyoto, Japan, som jag besökte för några veckor sedan. Där hade våren kommit längre, och sommaren stod verkligen för dörren. Idag är det Valborg och Sista April, och det är startskottet för våren även här. Jag önskar er en Glad Valborg och en fortsatt härlig sommar!

Tack för mig, och scrappa lugnt!

1 kommentar

Filed under Annika, Scrapptorget

One response to “Tack för mig!

  1. agnelia

    Tack för den här tiden Annika & lycka till med huspysslandet!🙂

Kommentera

