Scraplagrets månadskit

Hej på er!

Här på Scrapptorget har vi förmånen att få skapa med Scraplagrets månadskit. Den här gången var det min, Lilla07ans tur att få ett av dem fina kiten. För att läsa mer om Scraplagrets kit och teckna en prenumeration läs mer HÄR.


Jag fick Shabby-chic kitet för April med add-ons och ni kan se det i sin helhet på bild HÄR. Ett härligt kit med papper ur G45 serie Little Darlings med matchande dekos och flera cardstock, både vanliga och coredinations.

Våra söta kattungar, ”hello kitty” & ”hello kitty” passade perfekt till papper och dekos med babytema. Ett helt ark med tre olika stickersalfabeten följde med och jag verkligen älskar dem. Så användbara. För att inte tala om alla fina blommor och fjärilen i metall.

Mjuka fina färger som blev lite vassare med en gul cardstock under🙂

Mer bäbistema med ett foto på min yngsta dotter, Melissa i baljan på BB. Jag tycker verkligen om när man kan klippa ut detaljer ur mönsterpapper för att på så sätt få dekos. Här har jag klippt ut bäbisen med flaska och stork-annonsen.
Med lite chalk på kanterna och 3d-kuddar under så blev den riktigt rar.

Min tredje och sista layout. Här lade jag till dem mistade tårtpappren själv samt några halvpärlor. Annars är allt från kitet.  På det medföljande stickersarket fanns en avdelning med små söta ord. Helt perfekta att kombinera ihop till en rubrik. Fjärilarna har jag stansat ut i ett av dem medföljande coredinations-cardstocken och sedan sandpapprat på.

Det var allt jag hade att visa idag. TACK Scraplagret för äran att få skapa med ert fina månadskit.

/Lilla07an/Maria

2 kommentarer

Filed under Lilla07an/Maria, Scraplagret, Scrapptorget

2 responses to “Scraplagrets månadskit

  1. Alex

    Vilka vackra layouter du har skapat! Är särskilt förtjust i hur de mistade tårtpappren på den sista plockar upp det blå ur fjärilarna i bakgrunden;

  2. leamon

    Läckert Maria!!!

Kommentera

