Vi använder våra rub-ons!

Vi i teamet fortsätter att använda oss av våra rub-ons! Tur att vi har Nenne som utmanar oss att leta efter skatter i våra gömmor😉

Jag, leamon, har valt att göra ett enkelt tackkort där jag använt mig av rub-ons och blingstenar från Imaginisce.

* * *

Jag, Mezzanotte har skapat med rub-ons. Nenne var så snäll och skickade några till mig. Gjorde ett  kort med tre sidor med rub-ons från Glitz. Ville att de fina motiven skulle synas så kortet är enklare än vad jag brukar göra.

Fick även några mer svirlblommiga rub-ons. Så jag har gjort en tag, perfekt att sätta på en blombukett. Jag rubbat fast på en gammal boksida med text.

Kram Katja

1 kommentar

Filed under Inspiration, leamon, MezzaNotte

One response to “Vi använder våra rub-ons!

  1. Åh! Vad kul att se hur du använde de rub-ons jag skickade MezzaNotte! och ditt kort var riktigt fint Leamon!

Kommentera

