21 097,5 meter

Det är ganska populärt att göra LO om något mål man har för nya året. Så har också jag, Ingba, gjort om än lite senare än vid årsskiftet. Målet har varit klart länge: 21 097, 5 meter eller ett halvt marathon. Jag tillsammans med min son har för många år sedan bestämmt att vi skall springa Göteborgsvarvet det år han fyller 18 och jag 50, alltså i år. Jag sprang fyra gånger i början på 80-talet. Första gången jag sprang var det 3000 deltagare och i år är det nästan 60 000!

Jag har använt Glitz underbara papper Beautiful Dreamer samt MME Lost and Found. De passar så bra ihop och ja, jag älskar vimplar. Fotot har jag redigerat i Picasa till något som kallas 1960-talsstil. Det ser lite äldre ut med lite mjukare kontraster.

3 kommentarer

Filed under 'Ingba, Layouter, Scrapptorget

3 responses to “21 097,5 meter

  1. Jättesnygg lo! Snygg tolkning av Creative Scrappers skiss också!🙂 /Pia

  2. Härlig LO! Önskar er båda lycka till i Göteborgsvarvet.

  3. Pingback: She believed she could, so she did! | ScrappTorget

Kommentera

