Skiss att inspireras av…

…kommer här. Om du blir inspirerad och skapar efter den så glöm inte att lämna en kommentar så vi får komma och kika. =)

Ingba: När jag såg det här pappret från Websters visste jag att jag ville använda det till fotot från båtutflykten på Themsen som vi gjorde på vår Londonsemester förra året. Men sen har det blivit liggande, både foto och papper, eftersom jag inte visste riktigt hur jag skulle få till det. När jag såg den här skissen var det som om allt föll på plats. Sen följde jag inte skissen slaviskt men det är ju inte heller ett måste utan jag ser skissen mer som en inspiration. Jag tror att man kan ana skissen i allafall.

Jag bytte ut rektanglarna mot diverse dekorationer:


***

Jag, agnelia hoppade också på denna skiss. Jag valde att göra ett kort även om jag först blev lockad till en LO.  Men skissen sparas ned i mappen för kommande tillfällen.  Kortet blev ett grattiskort med lite spillbitar av Echo Park – Happy Days.  Stämpelmotivet paperpiercades och fick lite drag med genomskinlig glazepenna. Stämpeln kommer från Nikki & Friends och den heter nog nåt med shopping. Lite blingstenar på det och min nya vita favoritpenna UniBall Signo så var det färdigt. Upptäckte dock att den vita pennan inte torkar så fort som jag trodde. 😉 Men då vet jag det till nästa gång.

Tack för mig & på återseende!

Lämna en kommentar

Filed under 'agnelia, 'Ingba, Skisser

Kommentera

