Jag säger hej då.

Jag har nu varit hos ScrappTorget i ett år och det har varit roligt och utvecklande! Jag hoppas även att du läsare har tyckt att det har varit roligt och att jag har inspirerat dig lite grand. Jag avslutar med ett litet kort med en av mina absoluta favorittillverkare av papper. Maja Design. Här är det Lantliv som jag har använt. Stansade en bit vit cardstock och som vanligt är det några blommor och lite bling för att hotta upp det lite.😀

Ha det gott och så ses vi kanske någon annanstans.😀

2 kommentarer

Filed under Kort, Liza, Scrapptorget

2 responses to “Jag säger hej då.

  1. Pingback: Lämnar ScrappTorget | Scraplivet

  2. Tack för den här tiden Lisa & lycka till vart vägen än leder!🙂

Kommentera

