Skapa veckolayouter

Hej!

Fredag och idag bloggar jag, Lilla07an. Jag hade tänkt visa er en layout som är en del i ett för mig stort projekt och utmaning för 2012. Under flera års tid har jag funderat omkring olika projekt där man dokumenterar sitt liv under ett år. Efter mycket funderande och delvis också planerande så har jag antagit utmaningen att skapa en layout som representerar min/vår vecka under hela 2012.

Formatet på mina layouter är liggande A4:a, ett format jag trivs superbra med🙂 Här kommer min layout för vecka 5.


Jag har bestämt att rubriken alltid ska vara antingen vecka och så numret eller v. och nummer. Sedan väljer jag ett eller flera foton som representerar veckan och skriver journaling om dem största saker som hände den veckan.  Nu gäller det bara att hålla i det här så att alla veckor blir gjorda hela året. Det gör mig faktiskt lite nervös.

Ha en fortsatt trevlig fredag!
/Lilla07an

2 kommentarer

Filed under Layouter, Lilla07an/Maria

2 responses to “Skapa veckolayouter

  1. Åh! Denna LO är så snygg.

  2. Jättefin LO! Klart du fixar alla veckor. Om det blir svårt får du ropa på oss i cyberrymden för inspiration.

Kommentera

