Favoritpapper

Förra året fick jag en favoritserie med papper, Bo Bunny – Gabrielle. Jag har gjort flera Layouter så nu fanns det bara spillbitar kvar som jag gjorde en sista Layout på mig och min favorithund av. Jag hade även lite stickers och bokstäver kvar.

Jag visar även en liten närbild

Nu har Bo Bunny kommit med en ny serie, Country Garden som känns lite som en uppföljare till Gabrielle men i mer vårfärger. Jag har gjort ett kort och då använt ett 6×6 papper som finns i sk Paper Pad. De är utmärkta att använda just till kort. En liten fjäril från Gabrielle har också smugit sig in.

Det var allt för mig och hoppas att ni som jag njuter av vårvärmen men även har lite tid för scrapp.

Lämna en kommentar

Filed under 'Ingba, Kort, Layouter, Scrapptorget

Kommentera

