Scrappa enkelt!

Förra året var vi på Påskäggsorientering, och barnen fick varsin orienteringskarta med ett antal kontroller utmärkta. Jag följde efter dem på kontrolljakten, med kameran redo förstås. Jag tänkte direkt när jag såg den inplastade kartan, att DEN skulle jag minsann lägga beslag på efter genomförd orientering, och använda som bakgrund till en scrappad albumsida om händelsen! Och såhär blev den:

Jag satte fotot på en röd fotomatta och så några stickers. Rubrikm datum mm var redan klart! Sedan gjorde jag en sida till så att jag får ett uppslag i albumet från den här dagen. På högersidan har jag plockat upp färger från kartan och  skrivit lite mer text.

Och nu är det snart dags igen. En vecka kvar, sen börjar påsklovet i de här trakterna igen. Vad har du för traditioner kring påsk!?

 

Lämna en kommentar

Filed under Annika, Inspiration, Layouter

Kommentera

