Dag två på Stockholm City Scrap!

God förmiddag!

Dag två på ScS har nu inletts och alla är vi i full gång med att skapa, skapa, skapa! Själv inledde jag dagen med att avsluta en LO som jag påbörjade igår kväll, och som bygger på det här fotot:

image

 

Såhär blev resultatet:

image

 

image

Vi är knappt 100 personer om dagen som träffas och skapar tillsammans; varje dag är det ett flertal tävlingar man kan delta i och det är mängder med utlottningar från olika generösa butiker! På plats i år finns dessutom fyra olika butiker, så har man glömt en massa hemma så gör det inte så mycket…

Mina nya kärlekar: Inka Gold och Gelatos!
image

 

Just dessa två material har jag använt på den här enkla layouten:
image
image

 

Dagens sista layout blev så här:

image

Nu är helgen till ända och det enda som återstår för min del är att packa ihop och åka hem… Det är alltid lika sorgligt. Men, snart är det högst och därmed en ny träff! Och självklart har jag redan anmält mig till den…!

Vi ses då!

Kram
Kajsa

2 kommentarer

Filed under Kajsa, Layouter

2 responses to “Dag två på Stockholm City Scrap!

  1. leamon

    Vad kul att få ha tagit del av din helg! Ni verkar haft superhärligt!!!

  2. Kajsa

    Ja, det är skitmysigt att bara få sitta och pyssla bort tiden så!🙂

Kommentera

