Nu var det kort igen!


Halloj på er i vårsolen!
Idag är det min tur och jag vill visa er ett kort som jag gjorde förrförra helgen. Inspirationen kommer från att jag fick låna en viss vampyrserie a´ fyra böcker av min vän Malin vid ankomsten och sen fick jag syn på denna Edward-stämpel (TGF) som jag lånade av Stina. Med detta i åtanke så hoppade jag då på en utmanande utmaning från Tettiz som gick ut på att man skulle ha 1, 2, 3, 4, och 5 av varje sak på kortet. För min del så blev det 5 blingstenar, 4 cardstock, 3 stämplar, 2 utstansade och 1 metall.  Stämpelfärg, stickles och perfect pearl misten räknades inte in. Maskade in Edward i distressrutans centrum med den härliga stämpeln från Stampendous i bakgrunden.

Tack för mig & på återseende!

Lämna en kommentar

Filed under 'agnelia, Kort

Kommentera

