Skissdags!

Ja ni kan det väl vid det här laget. Alltså….om du skapar efter Annikas fina skiss så skulle vi bli jätteglada om vi fick se din tolkning. Lämna i så fall en kommentar i detta inlägg. Skapa på! =)

Ingba: Det börjar kännas som vår i luften här i södra Sverige men jag har fler vinterfoton och vinterpapper kvar så det fick bli en vintrig LO. Det blir nog den sista för ett tag för nu längtar man ju efter mer vår. Jag tycker fotot verkligen visar en sådan där underbar vinterdag med några minusgrader och sol och dessutom finns 3 stycken som jag verkligen tycker om på fotot, dottern med hennes 2 hundar.

                                                                          ***
Sent omsider så kastade jag, agnelia, mig också på skissen. Det blev ett grattiskort med hemmablandad mist, färgglada papper från Echo Parks Dots & Stripes, olika dymoremsor med olika typsnitt. Det står ”grattis” på alla tre men det kanske inte syns.

Lämna en kommentar

Filed under 'agnelia, 'Ingba, Kort, Layouter, Skisser

Kommentera

