En layout utan foton

Hej på er alla! Jag har ett gäng nya, fina och inspirerande foton att scrappa men det blev en layout helt utan foton! För visst kan man göra det. Man kanske har ett citat eller en låttext som betyder nåt speciellt eller man helt enkelt bara blir inspirerad av nånting. Kör på det!
För min del blev jag inspirerad av en svartvit tavla/poster som Lagerhaus har med samma text och som också är högerställd. Däremot är deras enbart vit med svart text och innehåller inget mer. På min LO så blev det även en svart ram runt, en maskad mistad ruta,  washitape (ev från Smash?), en stämplad och glazad pussmun (från gamla Stämpelboden om jag inte minns fel) och tre st gamla Nemi-pins. I just loooooooove Nemi! På min LO så gjorde jag två av orden ”MORE” och ”YOU” röda, för jag tyckte det passade in bättre. Texten är utstansad från Quickutz alfabet Uptown Girl.


Tack för mig & på återseende!

1 kommentar

Filed under 'agnelia, Inspiration, Layouter

One response to “En layout utan foton

Kommentera

